سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی 10 اپلیکیشن جانبی و پرکاربرد برای اینستاگرام

ینستاگرام شبکه محبوبی است که با مرتباً با ارائه سرویس ها و قابلیتهای جدید سعی می کند کاربران خود را راضی نگه دارد. ویژگی هایی همچون استوری، لایو و یا حتی ارسال عکس در اینستاگرام از طریق کامپیوتر روز به روز اینستاگرام را محبوب تر از قبل می کند. حرفه‌ای‌های اینستاگرام هم که با اهداف مختلفی در اینستاگرام فعالیت می کنند سعی  دارند تا تمام تلاش خود برای افزایش فالوور اینستاگرام و همچنین افزایش لایک اینستاگرام به کار گیرند. در عین حال برای حرفه‌ای تر شدن و داشتن پست های جذاب می توانید از اپ های جانبی هم استفاده کنید. در این مطلب برخی از این اپلیکیشن های پرکاربرد معرفی می شود.

اپلیکیشن های جانبی برای محبوبیت بیشتر در اینستاگرام

آپلود و قرار دادن تصاویر مختلف در کنار یکدیگر به صورت همزمان در اینستاگرام

با استفاده از اپلیکیشن  Layout by Instagram می توانید عکس ها را برای آپلود مستقیم در اینستاگرام ویرایش کنید.چند عکس را می توانید در قاب هایی که توسط خود اپلیکیشن پیشنهاد میشود کنار هم بگذارید و به عنوان یک عکس در صفحه ی خود قرار دهید.

replace ، flip و همچنین کراپ کردن عکس ها (photo) را می توانید بدون افت کیفیتی انجام دهید. در نهایت به راحتی حین آپلود به عکس ها تگ دلخواه خود را اضافه کنید.

 

 

ضبط حرفه ای ویدیو در اینستاگرام

Hyprlapse اپلیکیشن دیگری است که از سمت Instagram معرفی شده است و برای دستگاه های iOS و مختص کاربران آیفون و آیپد می باشد.با استفاده از این اپلیکیشن می توان فیلم ها را به صورت کوتاه و حداکثر تا 15 ثانیه، آپلود کرد.دقت داشته باشید که این اپلیکیشن برای ثبت ویدیویی لحظه ها و با تضمین کیفیت بالاتر منتشر شده است.به ویدیو هایی که با این app ضبط میشود، Time lapseیا گذر زمان گویند.چرا که مجموعه ای از عکس هاییست که به دلیل پخش همزمان؛ یک ویدیو را ایجاد می کنند.

از نظر سرعت در ضبط و ثبت و همچنین حفظ کیفیت رنگ ها و شکل ها، این اپلیکیشن برای کاربران حرفه ای کاربردی تر است.

 

استفاده گسترده و راحت تر از اینستاگرام در تبلت ها

برای کاربران iOS معمولا محدودیت های بیشتری نسبت به کاربران اندروید وجود دارد.اما اخیرا اپلیکیشن های مناسبی معرفی شده است که با استفاده از آن ها می توانید به سادگی از قابلیت های اینستاگرام در انواع دستگاه ها استفاده کنید. اپلیکیشن Retro ویژه کاربران iOS طراحی شده است.

امکان درج نظر در فضای بیشتر و مشاهده ی نظرات با نمای بزرگتر، نمایش تعداد بیشتری عکس در عرض های بیشتر و…از جمله قابلیت هاییست که با استفاده از این برنامه می توان تجربه کرد.ضمنا می توانید با نصب این اپلیکیشن روی تبلت (tablet) خود به جای گوشی هوشمند، راحت تر از این امکانات جدید استفاده کنید.

 

مدیریت بهتر پست های اینستاگرام و امکان زمان بندی برای ارسال پست

برای انتشار منظم تر پست ها،زمانبندی و همچنین ساده شدن ارسال آن ها از رسانه های دیگر مثل کامپیوتر،وب و..، اپلیکیشن Latergramme گزینه ی خوبی می باشد.این نرم فزار ر که قبلا نیز معرفی کرده بودیم  دارای امکاناتی مثل زمان بندی انتشار پست ها در تقویم،آپلود از طریق کامپیوتر، جست وجوی پیشرفته تر با استفاده از هشتگ ها، نام ها و…و نهایتا ثبت چند حساب کاربری همزمان در اینستاگرام است.

 

ویرایش و افکت گذاری حرفه ای تر عکس ها در اینستاگرام

برای ویرایش کردن می توان از فیلتر های خاصی استفاده کرد که در خود اینستاگرام نیز تعبیه شده است.اما در صورتی که ابزارها و افکت های اینستاگرام نیاز شما را تامیین نمی کنند،اپلیکیشن Afterlight را می توانید به صورت رایگان دانلود کنید و از قابلیت های حرفه ای براش ، ثبت افکت (Effect) ،کراپ (Crop) و همچنین ابزارهایی برای بهبود کیفیت عکس ها استفاده کنید.

 

همچنین نرم افزار بسیار معروف دیگر در زمینه افکت گذاری و ویرایش عکس با بیش از 80 افکت حرفه ای و امکاناتی ویرایشی فوق العاده نرم افزار محبوب retrica اندروید و آی او اس میباشد.

 

ادیت و روتوش حرفه ای عکس ها در اینستاگرام

با استفاده از ابزارهایی که برای اینستاگرام طراحی شده است، ویرایش عکس ها در خود موبایل ساده تر از گذشته شده است. اما Pixelmator دیگر اپلیکیشنی می باشد که امکان پینت (paint) ،براش و به کارگیری فیلترهای ویرایش عکس را برای افراد حرفه ای ساده تر کرده است.این اپلیکیشن صرفا برای کاربران iOS طراحی شده است.

 

درج نوشته روی عکس ها در اینستاگرام

یکی از ساده ترین راه ها برای درج یک متن روی تصاویر شما، استفاده از اپلیکیشن  Quick است.اپلیکیشنی که می توان با استفاده از آن در کوتاه ترین زمان ممکن نوشته ای را به تصاویر اضافه کرد.فونت های این اپلیکیشن متنوع هستند.از فونت پیش فرض اپلیکیشن می توانید برای تصاویری که نیاز به درج نام شما یا شرکت و مشاغل دارند استفاده کنید.

 

همچنین اپ های رایگان Textgram اندورید با قابلیت پشتیبانی خوب از زبان فارسی (جایگزین Textpic آی او اس) و Font Studio (آی او اس) با افکت های بسیار جالب و جذاب نیز میتوانید برای نوشتن متن روی عکس و طراحی عکس نوشته های اینستاگرام بسیار کاربردی باشند.

 

افزایش تعداد فالوور ها در اینستاگرام

برای اکثر کاربران افزایش تعداد فالوور ها اهمیت زیادی دارد. شاید خیلی از تلاش های کاربران در اینستاگرام هم برای همین بالاتر بردن تعداد فالوورها می باشد. در این زمینه برنامه افزایش فالوور فالوجت می تواند گزینه مناسبی باشد.

 

ساختن ویدیو های جالب و خنده دار با صدا کاکترهای کارتونی برای اینستاگرام

یکی دیگر از برنامه جالب و خلاقانه اینستاگرام نرم افزار Dubsmash آی او اس و اندروید (بازار) میباشد که به شما قابلیت ثبت و ساخت ویدیو برای اینستاگرام با استفاده از صدا های محبوب کارتونی و به اشتراک گذاری آن در اینستاگرام و دیگر شبکه ها را میدهد.

 

دانلود و ذخیره فیلم و عکس های اینستاگرام با کیفیت اصلی و عالی

اینستاگرام اجازه ذخیره کردن فیلم و عکس های به اشتراک گذاشته شده کاربران در این شبکه را نمیدهد اما شما میتوانید با استفاده از اپ کاربردی EasyDownloader اندروید براحتی عکس و فیلم ها را در سایز و با کیفیت بسیار خوب در گوشی خود ذخیره کنید.این برنامه علاوه بر این اپ امکان ذخیره کردن عکس و ویدیو در دیگر شبکه های اجتماعی مثل فیلکر را نیز فراهم میسازد.تنها کافیست آدرس هر پست در اینستاگرام را به او بدهید تا عکس یا ویدیو مورد نظر را کیفیت اصلی دانلود کند. کاربران آی او اس هم میتوانند از اپ مشابه و بسیار خوب InstaGetter استفاد کنند که قابلیت واترمارک و دانلود عکس ها از دایرکت اینستاگرام را نیز داراست.

 

منبع: برگرفته از انزل وب

 فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی


چگونه در پست های اینستاگرام، کامنت گذاشتن را غیر فعال کنیم؟

یکی از قابلیت های مناسب اینستاگرام، مربوط به کامنت ها می باشد. یکی از راه های مهم جهت افزایش فالور در اینستاگرام تعامل مثبت با کاربران است. هرچند تعامل با کاربران یکی از نقاط مثبت در اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام است اما در صورت نیاز می توانید اقدام به غیر فعال کردن کامنت ها در پست های اینستاگرامی خود کنید. در این مطلب بستن کامنت ها در اینستاگرام بیان می شود.

آموزش غیر فعال کردن کامنت گذاری در پست های اینستاگرام

لایک کردن کامنت ها در اینستاگرام

فیس بوک برای اولین بار لایک کامنت را معرفی کرد؛ شیوه ای که به واسطه آن می شود نظری را رد یا تایید نمود. حال اینستاگرام هم این امکان را اضافه کرده است تا کاربران بتوانند تعامل موثر تری در قسمت نظرات داشته باشند. این قسمت یکی از هدف های مهم برای افراد تبدیل شده است به گونه ای که امروزه افزایش لایک اینستاگرام یکی از نکات مثبت برای صفحات محسوب می شود.

برای لایک کامنت کافی است روی آیکن قلبی شکلی که رو به رو هر کامنتی ظاهر شده است ضربه بزنید.

 

غیرفعال کردن کامنت ها اینستاگرام

قسمت دیگری که به کمک کاربران آمده است تا بتوانند بخشی از کامنت‌های جنجالی و درگیری هایی که ممکن است از طریق کامنت گذاری رخ دهد را کاهش دهند همین غیرفعال کردن نظرات است. قابلیتی که تحت عنوان Turn Off Commenting برای هر پست معرفی شده است و فعلا کاربران می توانند برای تک تک پست ها ( و نه به صورت کلی) این بخش را فعال نمایند.

توجه داشته باشید برای استفاده از این قابلیت باید نسخه اپ خود را به آخرین ورژن آپدیت کنید

آموزش بستن کامنت ها اینستاگرام

برای بستن یا غیرفعال کردن نظرات دو راه در اینستاگرام پیش بینی شده است. اول این که هنگام پست گذاشتن و به روش متداول و زمانی که پست را می خواهید منتشر کنید از طریق بخش Advanced Settings کامنت ها را ببندید. در این قسمت زبانه Turn Off Commenting وجود دارد که کافی است آن را خاموش کنید. در واقع از همین بخش پست گذاری است که کاربران می توانند با استفاده از افکت های اینستاگرام به تصاویر خود جلوه بهتری دهند، برخی از فالورر ها را بدون بلاک کردن از لیست فالوور های خود حذف کنند و یا این که کامنت ها را غیر فعال کنند.

 

روش دوم ساده تر است. برای بستن کامنت‌ها این بار می توانید سه نقطه هر پست که همان تنظیمات است را لمس کنید. اگر نسخه جدید را دانلود کرده باشید گزینه Turn off commenting بدان اضافه شده است.

 

علاوه بر این تغییرات اینستاگرام خبر گسترده تر شدن امکان ریپورت یا گزارش دادن کاربران را داده است. به این صورت که قرار است گزینه جدیدی به گزینه های ریپورت و علت ارسال آن به نام self-injury افزوده شود. بنابراین از این پس علاوه بر این که اینستاگرام تمام مطالب مرتبط با self-injury یا خود آزاری را رصد می کند کاربران هم می توانند برای گزارش چنین مواردی به آن کمک کنند.

منبع: انزل وب

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی


این پست ها در فیسبوک شما را حرفه ای می کند

کاربران قدیمی تر که حسابی به فیسبوک- دلبسته شده اند هرروز تلاش می کنند تا با گذاشتن پست های داغ تر و جذاب تر بیشتر از  قبل در فیسبوک خودی نشان دهند. هرچند برخی از کاربران این روزها به سراغ اینستاگرام رفته اند و ترجیح داده اند یک مهاجرت لذتبخش را تجربه کنند اما بازهم فیسبوک برای برخی از پست ها مناسب تر است. فکر می کنید با کدام پست ها در فیسبوک بیشتر دیده می شوید. با فالوجت ربات افزایش لایک اینستاگرام همراه باشید.

وقت‌هایی که پست گذاشتن در فیسبوک مناسب است:

  •     وقتی‌که می‌میرید برای حرافی کردن درباره‌ی سیاست (همه می‌دانند که سیاست برای فیس‌بوک است)

 

  •     وقتی‌که می‌خواهید به‌خوبی های فرزندان یا نوه‌های خود ببالید، که می‌تواند تعریف‌از‌خود درخشانی هم محسوب شود!

 

  •     وقتی‌که حس می‌کنید می‌خواهید ریسک کنید اما برای استفاده از فیس‌بوک لایو آماده نیستید.

 

  •     اگر شما از قدیمی‌ها هستید و فیس‌بوک تنها شبکه‌ی اجتماعی مورداستفاده‌ی شماست، بنابراین فکر می‌کنید که پست‌های فیس‌بوک باحال ترین هستند.

 

  •     وقتی‌که می‌خواهید فیلم آموزش آشپزی خودتان را درست کنید. همه می‌دانند که کاربران فیس‌بوک عاشق دیدن ویدئوی نحوه تهیه‌ی غذا هستند، پس چرا خودتان یک ویدئو نسازید؟

 

  •     وقتی‌که خبرهای شخصی هیجان‌آوری دارید که می‌توانید روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، مثل نامزدی یا شغل جدید. پستی در فیس‌بوک بگذارید چون می‌خواهید همه‌ی دنیا بدانند!

 

  •     اگر یک گزارشگر فنی هستید و می‌خواهید به همه یادآوری کنید که یک گزارشگر فنی هستید.

 

  •     وقتی‌که بدون شک می‌خواهید در توجه باشید. احیاناً اگر نشنیده‌اید، اخیراً دیگر کسی از استوری فیس‌بوک استفاده نمی‌کند، پس خیالتان راحت، اگر شما در استوری پستی بگذارید همه آن را خواهند دید شامل خانواده، دوستان، آشنایان، بدخواهان و آن یارویی که در دبیرستان جلوی شما زخمی شد!

 

  •     اگر فک و فامیل زاکربرگ هستید، چون اگر از فیس‌بوک استفاده نکنید ممکن است تبعیدتان بکند.

 

  •     اگر مارک زاکربرگ هستید.
منبع: mashable – دیجی رو

پست های اینستاگرامی و لحظاتی که نباید از دست دهید!

هر چه قدر  افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک در اینستاگرام برایتان اهمیت دارد، به همان میزان باید در ارسال پست های اینستاگرامی خلاقیت داشته باشید. شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید چه عکس هایی برای افزایش لایک اینستاگرام در پست های اینستاگرامی مناسب تر است؟ لحظاتی در زندگی روزمره هرکسی وجود دارد که می تواند ایده های خوبی برای جذب فالوور باشد. در این مطلب این لحظات ناب برای ارسال بهترین پست های اینستاگرامی بیان می شود. با فالوجت همراه باشد.

ایده هایی برای داشتن پست های جذاب در اینستاگرام

    1) وقتی در حالت تمام-جشن قرار دارید. آیا در حال نوشیدن هستید با دوست صمیمی خود خوش می‌گذرانید؟ از قابلیت بومرنگ استفاده کنید تا فالوئر‌هایتان حس کنند پیش شما هستند.

    2) وقتی‌که می‌خواهید تصاویر خیره‌کننده‌ی غذا را به اشتراک بگذارید. از اینکه دهان بقیه را آب بی اندازید خجالت نکشید. فیلتری برای عکس خود انتخاب کنید و آن را پست کنید.

   3) اگر می‌خواهید به همه بفهمانید که در حال نوشیدن قهوه هستید، باید در اینستاگرام پست بگذارید. بااین‌حال فقط عکس‌های قهوه در یک ماگ واقعی در یک کافی‌شاپ کوچک محلی قبول هستند.

   4) اگر می‌خواهید بقیه بدانند که دقیقاً کجا هستید. برعکس اسنپ‌ چت شما موقعیت خود را با جزئیات دقیق‌تری به اشتراک می‌گذارید و دیگران می‌توانند بفهمند به‌جای اینکه در چه شهری هستید دقیقاً در چه رستورانی هستید.

   5) وقتی‌که می‌خواهید یک منظره‌ی عالی را به اشتراک بگذارید. آسمان‌خراش‌ها، غروب آفتاب، یک روز آفتابی در ساحل؟ این‌ها برای اینستاگرام هستند.

    6) اگر می‌خواهید عکسی از گربه‌ی خود بگذارید.

    7) اینستاگرام مکان بسیار مناسبی برای ارسال عکس کتاب هاست

   8) اگر می‌خواهید هنری شوید اینستاگرام قابلیت‌های هیجان‌انگیزی دارد مثل ~LIT~ متن درخشان و استیکر های بامزه که عکس‌های شما را به سطح بالا می‌رساند.

   9) وقتی‌که می‌خواهید مخاطبین مختلفی داشته باشید. برای خیلی‌ها حریم شخصی اینستاگرام آرام‌تر از فیس‌بوک است. اما اگر حساب شما پابلیک باشد شما فالوئر هایی خواهید داشت که شخصاً نمی‌شناسید و طرفدار دوآتشه‌ی شما هستند.

منبع: mashable – دیجی رو

 فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

نحوه mute و غیرفعال کردن استوری اینستاگرام دیگران

قابلیت استوری و لایو در اینستاگرام از ویژگی های جالبی بود که باعث جذاب تر شدن این شبکه اجتماعی شد. اما در عین حال ممکن است گاهی همین ویژگی برای برخی از افراد دردسر ساز شود و احساس کنند دنبال کردن این همه استوری آزاردهنده شده است.  در این مطلب راهکاری برای غیرفعال کردن استوری اینستاگرام کاربران دیگر بیان می شود تا فقط استوری آن دسته از کاربرانی که می خواهید را دنبال کنید.

در واقع با اینکار دیگر نیازی نیست شما آن دسته از کاربرانی که استوری آنها برایتان خوشایند نیست را به طور کل آنفالو کنید. بلکه استوری این کاربران غیر فعال می شود. با فالوجت ربات افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام همراه باشید.

غیرفعال کردن استوری اینستاگرام سایر کاربران

برای این کار، ابتدا وارد اینستاگرام شوید و از طریق منوی بالایی این نرم‌افزار که استوری‌های کاربران را نمایش می‌دهد، فردی را که می‌خواهید استوری‌های وی را بی‌صدا کنید، پیدا کرده و برای چند لحظه انگشت خود را بر روی آیکون استوری آن شخص نگه‌دارید.

پس از مدتی پنجره کوچکی باز خواهد شد که شامل دو گزینه است. پس از انتخاب گزینه Mute دیگر استوری‌های منتشر شده این شخص در آینده نمایش داده نمی‌شوند.

اگر از طریق لیست استوری‌های خود در بالای صفحه‌ اصلی این نرم‌افزار به آخر لیست سوایپ کنید، مشاهده می‌کنید که استوری بی‌صدا شده به رنگ خاکستری درآمده است و در صورتی که تمایل داشتید دوباره او را از لیست Mute خارج کنید، کافی‌ست بر روی همین آیکون خاکستری رنگ، انگشت خود را نگه‌داشته و گزینه Unmute را لمس کنید.

غیرفعال کردن استوری اینستاگرام سایر کاربران

منبع:  howtogeek – آی تی رسان

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی